Salon Medi SPA

Cypryjska 4 lok. U1, 02-761 Warszawa (Wjazd od ul. Śródziemnomorskiej)

W Salonie Medi Spa wiemy, jak ważna dla naszych Klientów jest atmosfera panująca w miejscu, jakim jest salon urody. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby każdy, kto przekroczy nasze progi czuł się wyjątkowo. Pełen profesjonalizm oraz uśmiech goszczący na ustach naszych specjalistów pozwalają na to, by nasi Klienci poczuli się dobrze i pewnie przed planowanym zabiegiem.

W Medi Spa specjalizujemy się w zabiegach z zakresu kosmetologii. Prowadzimy też usługi z zakresu Day Spa oraz medycyny estetycznej. Wszystkie zabiegi z oferty wykonywane są przez wykwalifikowanych specjalistów. W czasie wykonywania zabiegów dbamy nie tylko o ciało, ale i duszę, dlatego chcemy, aby nasi Klienci mogli się zrelaksować w czasie wizyty u na i choć na chwilę zapomnieć o codziennych troskach.
Aranżując nasze wnętrza staraliśmy się, aby podkreśliły one panującą w Medi Spa atmosferę. Wysoka estetyka i ciekawe formy pozwalają na miłe spędzenie czasu w oczekiwaniu na zabiegi.

W naszej ofercie skupiliśmy się przede wszystkim na zabiegach kosmetologicznych i z zakresu medycyny estetycznej, jednak wśród proponowanych usług coś dla siebie znajdą również osoby chcące zadbać o swoją urodę – proponujemy wykonanie zabiegów upiększających na dłonie i stopy, a także wykonywanie makijażu. W ofercie znajdują się też propozycje dla osób, które pragną zadbać o swoje włosy. Polecamy szczególnie konsultacje z trychologiem.

Medi Spa mieści się w Warszawie przy ulicy Cypryjskiej. Na wizyty można umawiać się przez system rezerwacji online, który znacznie przyśpiesza zabukowanie odpowiedniego dla siebie terminu.

Serdecznie zapraszamy,
Zespół Salonu Medi Spa

MEDYCYNA ESTETYCZNA
FRYZJERSTWO DAMSKIE, MĘSKIE, DZIECIĘCE
KOSMETOLOGIA TWARZY
CIAŁO - modelowanie, masaże i pielęgnacja/ Wellness
DŁONIE I STOPY
Usługi różne
4.9
413 opinii

Opinie

  • EW
    5.0

    Profesjonalizm i troska o klienta. Wizyta w miłej atmosferze. Jestem bardzo zadowolona.

  • EW
    5.0

    Profesjonalnie, w miłej atmosferze, z wyrozumiałością do przełożonego w ostatniej chwili terminu wizyty. Bardzo pomagają przypomnienia o nadchodzącej wizycie. :))

  • KA
    1.0

    Byłam u Państwa na Nałęczowskiej, gdzie było pięknie, gustownie i klimatycznie. Obsługa była przemiła. Teraz wylądowałam w jakiejś ciemnej jamie wyciągniętej z lat 90. O gustach się nie dyskutuje - po prostu porównując oba wnętrza przeżyłam szok, bo czegoś innego się spodziewałam. Na moich oczach jedna z pracownic wyszła z pokoju, w którym pewnie robi zabiegi i ostentacyjnie przed drzwiami salonu paliła papierosa prowadząc pogawędkę z inną pracownicą, która była w środku.

    Masaż rozpoczął się z 25 minutowym opóźnieniem. Nie wiedziałam jakie opóźnienie finalnie będzie, bo na moje pytanie Pani na recepcji z przyklejonym do telefonu wzrokiem odpowiedziała - nie wiem, bo to inna Pani robi masaż...

    Łazienka przy salce do masażu - wystawiony na środku mop z wiadrem, i pusta butelka po mydle w płynie pod prysznicem. Brak kapci jednorazowych - po prysznicu musiałam "sunąć" mokrymi stopami włożonymi w moje buty.

    Jestem zawiedziona.

    SM
    Odpowiedź od Salon Medi SPA:

    Szanowna Pani,
    bardzo liczymy się z opinią klientów i staramy sie spełniać ich oczekiwania. Potwierdzeniem tego są ich rekomendacje. Średnia naszych ocen to 4,9 w 5 stopniowej skali.

    Dlatego jesteśmy zaskoczeni, bo jest Pani pierwszą osobą, która ocenia nasze usługi przez pryzmat wystroju wnętrza a nie przez kompetencje naszych pracowników.

    Nie zmienia to jednak faktu, że podejmiemy wszelkie działania, by takie zdarzenia nie mialy miejsca.

    Nasz nowy salon zajmuje większą powierzchnię, jest przestronny ale i kameralny. Nie jest to, jak Pani określiła, ciemna jama.
    Naszym zamiarem było stworzenie przytulnego i przyjaznego wnętrza, gdzie w atmosferze wyciszenia i spokoju nasi klienci mogą się zrelaksować.

    Jak słusznie jednak Pani zauważyła, wystrój nie wszystkim musi się podobać.

    Dziękujemy za uwagi odnoszące się do obsługi. Zweryfikujemy Pani opis i sprawdzimy, czy odnosi się on do naszych pracownic i co było przyczyną opóźnienia masażu. Zwrócimy uwagę osobie sprzątającej, by przerywając sprzątanie nie zostawiała środków czyszczących w miejscach przeznaczonych dla klientów i na bieżąco zaopatrywała łazienki w odpowiednie przybory. Również recepcja zostanie przeszkolona, by więcej nie powtórzyła się taka sytuacja.

  • IW
    5.0

    Bardzo dziękuję p.Magdzie za fantastyczny kolor :)

  • JW
    5.0

    Zabieg wykonany bardzo dobrze i profesjonalnie, otrzymałam wszystkie informacje dotyczące samego zabiegu jak również prawidłowe stosowanie kosmetyków po zabiegu.

Zespół

Data
Magda S.
Data
Marzena P.
Data
Ewa C.
Data
Małgosia O.

Udogodnienia

  • Parking
  • Akceptacja kart płatniczych
  • Dostępne dla niepełnosprawnych
  • Przyjazne dla dzieci
  • Internet (Wi-Fi)
  • System komentarzy
  • Rezerwacja natychmiastowa
Zapisz się na newsletter

Na Twój adres email trafiać będą porady, opisy zabiegów, recenzje kosmetyków oraz najlepsze promocje.