Przejdź do głównej zawartości
Rezerwacja online jest tymczasowo niedostępna. Zapraszamy wkrótce!

Podo Prestige & Wellness

Słowackiego 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice (Przy Placu Wolności (Plac Pigall))

Studio PodoPrestige&Wellness to gabinet świadczący usługi kompleksowej pielęgnacji ciała. Podyktowane potrzebami Klientów połączenie oferty zabiegów z zakresu szeroko pojętej odnowy biologicznej oraz profilaktyki i leczenia schorzeń kończyn dolnych zaowocowało utworzeniem nowoczesnego, świetnie wyposażonego salonu podologiczno-kosmetycznego.

O usatysfakcjonowanie Klientów gabinetu troszczą się dwie profesjonalistki, w rękach których pasja staje się prawdziwą sztuką.

mgr Marta Stokłosa
Specjalista podolog, właścicielka gabinetu PodoPrestige&Wellness w Czechowicach-Dziedzicach, absolwentka Wyższej Szkoły Zawodowej Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie o kierunku „podologia kosmetyczna”. Uczestniczka licznych kursów z zakresu podologicznej pielęgnacji stóp, ukończyła szkolenie masażu refleksologicznego I° w Międzynarodowej Akademii Refleksologii i Meridian. Propagatorka prawidłowej pielęgnacji stóp oraz zdrowego stylu życia m.in. poprzez codzienną pracę w gabinecie, publikacje prasowe i wykłady.

Monika Wolny
Kosmetyczka z wykształceniem kierunkowym i 9-letnim doświadczeniem zawodowym. Stale pogłębia swoją wiedzę i umiejętności poprzez udział w licznych szkoleniach oraz pokazach praktycznych. Specjalizuje się w zabiegach na twarz ze skórą problematyczną, a także w masażach twarzy. Wybitnie umiłowała sobie sztukę makijażu. Lubi dobrą literaturę, aktywny wypoczynek, spacery.

Bezpieczny salon

Ogólne zasady bezpieczeństwa

  • Płatności bezdotykowe
  • Wydłużone godziny pracy salonu
  • W danym momencie w salonie przebywają tylko klienci umówieni na wizytę.
  • Wywieszone instrukcje i zasady obowiązujące podczas wizyty w salonie.

Sprzęt i pomieszczenia

  • 2 metry odstępu między stanowiskami
  • Osobny gabinet dla każdego klienta
  • Dezynfekcja sprzętu po każdym kliencie
  • Dezynfekcja pomieszczenia po każdym kliencie
  • Dezynfekcja recepcji po każdym kliencie
  • Wydłużone przerwy między kolejnymi klientami przeznaczone na wietrzenie pomieszczeń.

Środki ochrony osobistej przygotowane dla Klienta

  • Maseczki jednorazowe
  • Rękawiczki jednorazowe
  • Pomiar temperatury
  • Płyn do dezynfekcji
  • Ankieta wstępnej kwalifikacji COVID-19

Środki ochrony osobistej stosowane przez Pracownika

  • Maseczki jednorazowe
  • Rękawiczki jednorazowe
  • Fartuchy jednorazowe
  • Pomiar temperatury
  • Płyn do dezynfekcji
  • Przyłbice dezynfekowane po każdym kliencie.
  • Czepki

Udogodnienia

  • Akceptacja kart płatniczych

  • Przyjazne dla dzieci

  • System komentarzy