Przejdź do głównej zawartości

Masaż sportowy Warszawa

Relax in SPA  - zarezerwuj wizytę

Relax in SPA

Masaż

Sienna 86/3, 00-815 Warszawa
Bezpieczny salon
Sprzedaż bonów

Wizyta pozwoliła na wyciszenie i relaks. Masaż był bardzo przyjemny. Mogłyśmy wybrać zapach masła do masażu, tak, aby dopasować do naszych preferencji. Samo miejsce spokojne, ciche, ciepłe, przyjemnie pachnące. Wszystko to pozwoliło na relaks. Panie Masażyski spisały się na medal! Dziękujemy 🙂

Masaż sportowy to jeden z kluczowych elementów cyklu treningowego, który dotyczy profesjonalnych sportowców, ale również amatorów. Znanych jest wiele jego rodzajów i technik, dzięki czemu można osiągnąć różne efekty. Likwiduje między innymi skutki przetrenowania, rozgrzewa mięśnie, poprawia metabolizm. 

Czym jest masaż sportowy w Warszawie?

Masaż sportowy ma bardzo szerokie zastosowanie. Wzmacnia mięśnie, łagodzi kontuzje, poprawia krążenie krwi. Wspomaga regenerację mięśni, przyspiesza transport tlenu i składników odżywczych. Przyspiesza odbudowę i przyrost tkanki mięśniowej. Może również spowodować redukcję tkanki tłuszczowej. Wyróżnia się między innymi: masaż treningowy, masaż podtrzymujący, masaż powysiłkowy, masaż startowy, masaż przed zawodami.

Masaż sportowy treningowy

Masaż treningowy to jeden z najważniejszych odmian masażu sportowego, zamiennie bywa nazywany przygotowawczym i kondycyjnym. Wykorzystywany jest w cyklu treningowym z zastosowaniem różnych technik (ugniatanie, rozcieranie). Masażysta sportowy w Warszawie delikatniej stymuluje osoby zajmujące się pływaniem, tenisem czy kolarstwem niż ciężarowców, wioślarzy czy zapaśników. Masaż zajmuje od 40 do 60 minut, a jego największą część zajmuje ugniatanie. Powinien się odbywać od 1,5 do 6 godzin po zakończeniu intensywnego treningu. W przypadku wieczornego treningu masaż powinien odbyć się jak najwcześniej rano.

Masaż sportowy startowy

Gabinet masażu sportowego z Warszawy oferuje również masaż startowy, który powinien odbywać się tuż przed startem w zawodach, najczęściej przed rozgrzewką. Określona część ciała nie powinna być masowana dłużej niż 10 minut. Dzięki niemu można przyspieszyć regenerację mięśni, w tym także całego aparatu więzadłowo-stawowego. W ten sposób można utrzymać optymalną elastyczność więzadeł oraz lepszą zdolność kurczliwą mięśni, co zmniejsza ryzyko urazów i kontuzji.

Masaż sportowy powysiłkowy

Aby utrzymać jak najlepszą kondycję, konieczna jest prawidłowa regeneracja. Czas jej trwania związany jest z poziomem zaawansowania. Zdolności regeneracyjne sportowca można zwiększyć za pomocą masażu powysiłkowego, określanego również masażem regeneracyjnym. Wykonywany jest pomiędzy kolejnymi etapami rywalizacji (startami, meczami, zawodami itp.). Jego celem jest jak najszybsze doprowadzenie organizmu do równowagi sprzed wysiłku. Czas trwania powysiłkowego masażu sportowego wynika ze stopnia przetrenowania sportowca oraz czasu zaplanowanego na wypoczynek przed kolejnym startem w zawodach.