Klinika MezoSkin

Lubelska 20/20a, 03-802 Warszawa

Klinika Kosmetologii Estetycznej MezoSkin została stworzona po to, by w jednym miejscu zgromadzić wszystkie najpopularniejsze i najskuteczniejsze zabiegi z pogranicza kosmetologii i medycyny estetycznej. Przystępne ceny zabiegów przy jednoczesnej fachowej opiece kosmetologicznej, sprawiają, że Klienci nie traktują wizyty w naszym gabinecie "odświętnie". Priorytetem jest dla nas bowiem to, by Klienci regularnie stosowali pielęgnację gabinetową połączoną z wyznaczoną pielęgnacją domową, gdyż tylko taka systematyczność zapewnia trwałe i widoczne rezultaty terapii.
Dzięki doświadczeniu, jakie posiadamy zabiegi są wykonywane w oparciu o najlepsze produkty, najnowsze technologie, starannie, sprawnie i zawsze w miłej atmosferze. Ogromny nacisk kładziemy na higienę, więc wszystkie narzędzia sterylizujemy za pomocą własnego autoklawu. Potwierdzeniem jakości naszego gabinetu jest stale powiększająca się liczba Klientów i pozostawiane przez nich pozytywne opinie.

Zapraszam serdecznie,
mgr Zuzanna Karwas - Domańska

REGULAMIN:
1. Wszelkie usługi świadczone przez Klinikę MezoSkin są wykonywane zgodnie z zapisami poniższego regulaminu.
2. Skorzystanie z usług oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.
3. Klient ponosi odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia gabinetu kosmetycznego/ fryzjerskiego.
4. W Klinice nie mogą przebywać dzieci poniżej 7 r.ż. oraz zwierzęta.
5. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione bez nadzoru.
6. Przed przystąpieniem do świadczenia usługi kosmetycznej pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy ze względu na stan zdrowia, przebyte choroby czy tryb życia lub inne czynniki nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.
7. Klienci przed rozpoczęciem zabiegu mają obowiązek powiadomienia pracownika o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzenia zabiegu. Zatajanie chorób, schorzeń, lub odmiennych stanów skutkuje wzięciem przez Klienta na siebie odpowiedzialności za zdrowie. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji pracownicy Salonu są zwolnieni z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje.
8. W razie wątpliwości co do bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu pracownik ma prawo odmówić jego wykonania.
9. Wszelkie narzędzia używane w gabinecie są jednorazowe lub sterylizowane we własnym autoklawie.
10. W dniu poprzedzającym wizytę w salonie, gabinet przypomina o wizycie za pomocą wiadomości, w której podaje godzinę przyjęcia.
12. W razie spóźnienia na usługę Klient musi liczyć się z niekompletnie wykonaną usługą, lub zaproponowaniem innej – krótszej usługi, bądź przeniesienie wizyty na inny termin. Jednocześnie, Klinika zastrzega sobie prawo do opóźnień związanych z koniecznością wymiany części zużywalnych urządzeń, dezynfekcji pomieszczenia, itp.
13. Każdy Klient traktowany jest indywidualnie, co może skutkować opóźnieniem. W razie opóźnienia pracownika usługa będzie wykonana właściwie i we właściwym czasie.
14. Klient w trakcie pierwszego pobytu na usłudze w jest proszony o podanie podstawowych danych w celu przechowywania informacji o przebytych usługach. Dane są przechowywane zgodnie z RODO.
15. Usługi z zakresu: makijaż permanentny, botox, kwas hialuronowy oraz makijaż okolicznościowy są objęte obowiązkiem WPŁATY ZADATKU przy rezerwacji. Czas na wpłatę to 48 h od rezerwacji terminu. Wpłaty można dokonać przelewem bądź gotówką w salonie. Zadatek jest bezzwrotny.

Udogodnienia

  • Parking

  • Akceptacja kart płatniczych

  • Dostępne dla niepełnosprawnych

  • Internet (Wi-Fi)

  • System komentarzy

  • Rezerwacja natychmiastowa

Nie przegap najlepszego

Na Twój adres email trafiać będą porady, ciekawostki oraz najlepsze promocje.

Obowiązek informacyjny przeczytasz tutaj.