Izabela Cytrowska - makijaż permanentny - Opinie

Nowina 27, 60-589 Poznań
3.6
12 opinii

Opinie

  • ZA
    4.0
    niezweryfikowany

    a ja tam uwazam , że pani Iza jest dobra w tym co robi, zawsze fachowo doradza tylko niestety zawsze znajdzie sie jakiś jełop co lubi obsmarowac tyłek. Każdy sie decyduje na co chce i nikt nikogo do niczego nie zmusi ( że niby Pani Iza tak robi ), makijaz permanentny zawsze skrzętnie dobierany zanim powstanie praca a kwas hialuronowy tez słyszałam, że jesli ktos ma takie właściwości to może sie wchłonąć. natury sie nie oszuka. ja tam serdecznie polecam panią Izabele

  • SA
    4.0
    niezweryfikowany

    Osobiście baaardzo dziękuję Pani Izabeli za cudowne uratowanie moich brwi.Wystarczy zobaczyc jak ta Pani ratuje spaprane makijaze po gruponach i innych "profesjonalistkach"...nigdzie nie mozna zobaczyc tak udokumentowanej pracy i napraw jak u niej.Ciężko konkurencji pisac bzdury bo wystarczy wejsc na jej profil i zobaczyc prace na własne oczy.Niestety w innych gabinetach jest to niemozliwe,dlaczego? Jesli kogoś nie stac to niech wybierze grupon,bedzie miał to za co płaci :-) Bardzo inteligentna i kulturalna osoba,sama profesja i ogromna wiedza w tym co robi. Pogratulować pasji i umiejetnosci :-)

  • XA
    5.0
    niezweryfikowany

    Zabiegi u Pani Izy sa w pełni profesjonalne,
    , robiłam u mniej i makijaż i wypełnienie kwasem . Makijaż miałam poprawiany po kims innym i dzieki Pani Izabeli wyglądam jak cZlowiek bez krzywo zrobionych brwi koloru niebieskiego . Miałam okazje tez wypełniać u niej usta i dalsze nosowa wargowa .w ustach mam 1,5 ampulki o wyglądają ślicznie , sa odpowiedniego rozumiaru, widoczne ale naturalne nie jak typowe "dziubki kacZek"wiec szczerze serdecznie polecam !!!!:)

  • MO
    4.0
    niezweryfikowany

    Pani Izabela uratowała mi brwi po innej pani,ktora byla tansza o 200zł i zrobiła ze mną tragedie..to były najgorzej zaoszczędzone pieniądze i wszystkie Was namawiam zebyscie zobaczyły prace danej kosmetyczki a nie sugerowaly sie opiniami w internecie...jesli ktos pisze ze pani Izabela jest droga a ceny jej sa porownywalne w miescie to niech z niej nie korzysta,nikt go nie zmusza.Wystarczy zobaczyc jej prace i kobiety,ktore od niej wychodzą...Jest artystka w pełnej klasie,jej prace sa nieporównywalne...
    Osobiescie jestem bardzo zadowolona jak i moja kolezanka,ktora po mojej naprawie równiez wykonała brwi,ktore sa piękne jak i lekko powiekszyła sobie usta z ktorych jest zachwycona.
    Nie pojde juz nigdy do nikogo innego bo mam w pełni zaufanie i rezultat koncowy co jest najlepsza wizytowka prac tej Pani.

  • AI
    1.0
    niezweryfikowany

    Kompletna tragedia. Zero profesjonalizmu. Pani Iza wykonala usta kwasem hialuronowym mi i siostrze do czego Nas namowila, ze efekt bedzie taki super jak sobie zrobimy jedna ampulke na pol. Gdy do Niej przyjechalysmy pod konjec kwietnia na zabieg to stwierdzila ze trzeba dac o dwie ampulki kwasu wiecej czyli trzy ampulki zeby efekt byl na pewno. Kosztowalo Nas to niecale 2000 zl. Po zabiegu usta byly napuchniete przez kilka dni i gdy zeszla oouchlizna nie zostalo nic. Usta takie jakie byly takie zostaly. Zlozylysmy reklamacje, i do teraz jej nie zrealizowala. Pani Twierdzi ze wykonala je super bo jest zapatrzona w siebie i nie przyjmuje krytyki. Nie potrafi sie przyznac do bledu. U tej Pani reklamacja wyglada tak ze klient musi znowu placic. Problem polega na tym ze nie potrafi tego robic. Czlowiek daje jej szanse na poprawienie tego co skopala a ona sie wypina na klienta. Z reszta nie jestesmy pierwsze ktore nie maja efektu po kwasach u Pani Izy bo to juz 4 reklamacja braku efektu. ZDECYDOWANIE ODRADZAM. NAJWAZNIEJSZE SA DLA TEJ PANI PIENIADZE!!!! NIE DBA O KLIENTKI!!! Jesli jest jeszcze wiecej takich osob to prosze o kontakt na email offer5@o2.pl poniewaz niedlugo spotykam sie z ta Pania w sadzie i przyda sie kazde oswiadczenie i opisanie waszych sytuacji. Nie mozna pozwolic na takie traktowanie i naciagnie ludzi.

  • &&
    1.0
    niezweryfikowany

    Pani uważa że jest niezastąpiona cholernie wysoko się ceni zdziera z klienta jak tylko może ma zbyt zawyżony cennik, brwi można zrobić w renomowanych klinikach urody o 200 zł taniej .....może i zna się na tym co robi ,ale czasami pazerność nie popłaca.

  • HO
    5.0
    niezweryfikowany

    Ja jestem bardzo zadowolona z usług Pani Izy jak i kilkanaście moich kolezanek. Pani Iza na moją prośbe przyleciała do Irlandii.Mimo, że pracowała od rana do popołudnia to każda klientka wyszła zadowolona. Izunia! czekamy na Ciebie w marcu :) Już nie możemy się doczekać!

  • OP
    2.0
    niezweryfikowany

    Ja jestem mega zawiedziona ta pani spaprała mi makijaż, profesjonalistka pełną gębą ale jak przyjdzie co do czego to szybko wychodzą jej niekompetencje. za swoje usługi bierze bardzo duże pieniądze za coś czego nie potrafi wykonać. wybrałam ją sugerując się samochwalstwem tej pani opiniami salonu a makijaż jest beznadziejny. przy reklamacji jak można było się spodziewać pani nie jest już taka miła jaką udaje. zresztą można było się tego spodziewać bo kiedy mnie obsługiwała i dzwonił telefon leciał komentarz typu 'znowu dzwoni ta baba czego jeszcze chce'

  • EL
    4.0
    niezweryfikowany

    a mi ta pani uratowała brwi skopane w promocyjnej ofercie i miałam krzywo, tanio, za ciemno i asymetrycznie. Teraz są PIĘKNE po prostu pcamole

  • KK
    5.0
    niezweryfikowany

    Super kobieta,pełen profesjonalizm.Jestem bardzo zadowolona,wszystko wyszło pierwszorzędnie i pięknie jak chciałam.Naprawde szczerze polecam :-)

  • NA
    4.0
    niezweryfikowany

    Rewelacja!!!Jestem zachwycona z usług.Makijaz wygląda genialnie a brwi...lepiej sobie ich nie wyobrazalam!

  • AN
    4.0
    niezweryfikowany

    Zrobiłam brwi i oczy z kreskami + cieniowanie delikatne oczu. Daje to efekt głębokiego spojrzenia. Chodzę często na fitness, więc mam problem makijażu z głowy. Polecam