Przejdź do głównej zawartości

FEMINA Studio Kosmetyczne

AL. WOJSKA POLSKIEGO, 2, 64-920 Piła

Witaj Piękna!
Nazywam się Marta Karwińska-Szweryn i odkąd pamiętam, chciałam być kosmetyczką.
Dbanie o innych, słuchanie ich potrzeb, odgadywanie pragnień, zawsze przychodziło mi bez wysiłku.
Femina to miejsce, w którym człowiek jest na pierwszym miejscu. Od 20 lat "czytam" subtelne sygnały pochodzące od moich Klientek. Dla Was tworzę atmosferę i ofertę tego miejsca. Każdego dnia przyświeca mi myśl " Czego jeszcze pragną moje Klientki?". Na tej podstawie dobieram firmy kosmetyczne,współpracowników, sprzęt i zabiegi.
Moją filozofią jest metoda drobnych kroczków. Co to znaczy? Dobierając zabiegi dla moich Klientek, nie chcę zmieniać rysów ich twarzy. Wybieram, więc tylko takie zabiegi, które mobilizują naturalne siły skóry do regeneracji i odbudowy.
Od zawsze byłam miłośniczką masaży. Jestem autorką masażu firmowego, który jest ulubionym elementem wielu zabiegów na twarz. Od 1,5 roku wykonuję również japoński rytuał masażu KOBIDO💙
Pracuję na naturalnych kosmetykach, również wegańskich🌱
🌍✈ Moją pasją są podróże, poznawanie innych krajów, przyglądanie się ludziom. Podczas podróży zawsze próbuję dwóch rzeczy: lokalnej wersji rosołu (moi faworyci to: PHO i nasz rodzimy, niedzielny😍) i masaży. Uwielbiam też wizyty w hammam, takiej arabskiej łaźni. Korzystam zawsze kiedy mogę.
🏔Lubię też góry. Trzy lata temu udało mi się wdrapać na szczyt 🔝Kang Yatze (6240 n.p.m.) w Indiach, Ladakh. Dodało mi to wiary w moje siły.
Jeśli chcesz spróbować tego, co dla Ciebie przygotowałam, to zapraszam Cię serdecznie do odwiedzenia Studia FEMINA.
Czekam na Ciebie💙

Bezpieczny salon

Ogólne zasady bezpieczeństwa

  • Brak kontaktu między klientami
  • Płatności bezdotykowe
  • Wydłużone godziny pracy salonu
  • W salonie może przebywać maksymalnie 4 klientów

Sprzęt i pomieszczenia

  • 2 metry odstępu między stanowiskami
  • Osobny gabinet dla każdego klienta
  • Dezynfekcja sprzętu po każdym kliencie
  • Dezynfekcja pomieszczenia po każdym kliencie
  • Dezynfekcja recepcji po każdym kliencie
  • Wietrzenie pomieszczenia po każdym kliencie
  • Pomieszczenia klimatyzowane

Środki ochrony osobistej przygotowane dla Klienta

  • Maseczki jednorazowe
  • Rękawiczki jednorazowe
  • Pomiar temperatury
  • Płyn do dezynfekcji
  • Bielizna zabiegowa jednorazowa
  • Ankieta na temat zdrowia

Środki ochrony osobistej stosowane przez Pracownika

  • Maseczki jednorazowe
  • Rękawiczki jednorazowe
  • Fartuchy jednorazowe
  • Pomiar temperatury
  • Płyn do dezynfekcji

Udogodnienia

  • Parking

  • Akceptacja kart płatniczych

  • Program lojalnościowy

  • System komentarzy

  • Rezerwacja natychmiastowa

  • Płatności online