BIO'DERMIS - Opinie

PORANNA 50 B, WROCŁAW
2.6
8 opinii

Opinie

  • KL
    3.0
    niezweryfikowany

    Brak słów, zero profesjonalizmu, brak szacunku to klienta, zabiegi narażające skórę na poparzenie II stopnia, totalna fuszerka, ten salon nie ma racji bytu i na pewno nie ma nic wspólnego z "profesjonalnym salonem". Ostrzegam i odradzam.

  • KA
    1.0
    niezweryfikowany

    Ten salon to jakieś nie porozumienie, ogłaszają się na portalach i podają niewłaściwy adres, nie wykonują tych zabiegów które są opisane w ofercie.
    W salonie brud i pająki które wiją pajęczynę w kontach.
    zabieg który powinien trwać przynajmniej godzinę robią w dwadzieścia minut, bo szanowny pan właściciel umówił już kolejną klientkę.
    więc kosmetyczka robi wszystko na odwal, ponieważ czeka kolejna osoba na zabieg.
    A wspomnę jeszcze że oczywiście te klientki, są po raz pierwszy (najczęściej z promocji). Bo nie wierzę żeby ktoś mógł tam wrócić, kolejny raz.
    Żyję już długo, byłam w różnych salonach kosmetycznych...ale takiego nieprofesjonalizmu jeszcze nie widziałam.

  • 5.0
    niezweryfikowany

    Widzę że następna Pani najpierw wyraża zgodę na inne zabiegi . a potem ma pretensje tylko nie rozumiem o co - Kupon kupowała Pani do studia Esthea - Biodermis przejeło realizację kuponów - a ponieważ w Biodermis nie ma pokoju z prysznicem oferujemy możliwość wykonania innego zabiegu , i z tego co wiem to nikt Pani na siłe nie kazał go realizować tylko została Pani zaproponowana inna forma wykorzystania kuponu , nikt się Pani nie kazał zgadzać na zmianę zabiegu mogła Pani oddać kupon do groupona.. Najpierw sama Pani wyraziła zgodę na zmiane zabiegów , a potem ma pretrensje nie wiadomo o co i do kogo . Chciałam Pani zwrócić jeszcze uwagę że zabiegi na maszynach zajmują mniej czasu niż zabiegi wykonywane manualnie ale za to są droższe niż zabiegi masażu i manicure jak i pedicure , wiec sądzę że wartościowo uzyskała Pani większą kwotę , a wybaczy Pani po 1 zabiegu trudno uzyskać efekty , przeważnie efekty widać po 3-8 zabiegach w zależności od zabiegu jak i od kondycji skóry .
    Proponuję najpierw myśleć co się robi a nie wyraża Pani zgodę na zmianę zabiegu a potem jeszcze pisze że jest to wina gabinetu ...I każdej klience proponujemy zmianę zabiegów , jeśli koniecznie chcą wykonać day spa to wtedy proponujemy aby oddały kupon ,

    Pozdrawiam Właścicielka Salonu

  • MO
    2.0
    niezweryfikowany

    Trafiłam tam ze sprzedaży grupowej, co nie znaczy że za nią nie zapłaciłam 250 złotych. Pani chciała być miła, ale nie dostałam ani jednego zabiegu, który był opisany w gruponie, prawdopodobnie wykorzystano moją niewiedzę w świecie kosmetologii. Według grupony miał to być dzień w spa trwający minimum 4 godziny, mnie pani potraktowała dwoma szybkimi zabiegami i razem z wypełnianiem ankiety byłam tam godziny półtorej.

  • MA
    4.0
    niezweryfikowany

    Hmm z poprzedniej wypowiedzi wnioskuje że skoro kupiłam zabieg na gruponie żeby zobaczyć co to za salon, a nie korzystać z ich usług w ciemno to na miłą obsługę i uprzejmośc nie mam co liczyć. No cóż trudno najwyżej nie zostanę ich stałą klientką. Narazie czekam cierpliwie i trochę się obawiam czy wogóle zrealizować ten grupon.

  • PR
    4.0
    niezweryfikowany

    kasia.h cos ci odpowiem

    Nie bedę sie odnosić do twojej wypowiedzi o profesjonalizmie bo osoba która tylko tyle potrafi napisać dając negatywną ocene moim zdaniem nie ma nic konkretnego im do zarzucenia - pewnie jesteś tak jak ja klientką ze sprzedaży grupowej z tą różnicą że ja korzystam z ich usług juz jako klientka i w odróżnieniu od osób które były tam tylko jeden raz moge sie wypowiedzieć na ich temat
    i powiem ci tak - panie którym zależy na wykonaniu zabiegów aby mieć efekty to tylko polecać mogę ten salon bo pracują na profesjonalnym sprzęcie i wykonywane usługi są bardzo starannie i dokładnie co daje potem efekty .

    Za to odniosę się do twoje wypowiedzi o właścicielce tak jak napisałam bywam tam jako klientka i nie raz spotkałam właścicielke i za nim zaczniesz opluwać kogoś nie znając osoby ani jej problemów np zdrowotnych to się dwa razy zastanów bo to tak jak byś poszła do szpitala gdzie leżą ludzie chorzy na raka i zaczeła się z nich naśmiewać ze są łysi .... wiesz nie jestem złośliwa ale widać ze rozumem nie grzeszysz i należysz do ludzi którzy oceniają innych po pozorach i wyglądzie w tym komentarzu widać ze nie masz im nic konkretnego do zarzucenia więc oplułaś właścicielkę bo jest inna . Wiesz życzę ci żebyś przeszła to samo co ta osoba jak to mówią Pan Bóg nie rychliwy ale sprawiedliwy

  • KH
    1.0
    niezweryfikowany

    nie polecam

  • AS
    1.0
    niezweryfikowany

    Bardzo niemiła właścicielka nakrzyczała na mnie przez telefon mówiąc, że robię problemy. Problemem było to, że manicure french wrap został wykonany beznadziejnie, po pierwsze przez chorą kosmetyczkę, po drugie nie zostały należycie użyte produkty, zamiast pomalować paznokcie warstwą base a potem warstwą top, kosmetyczka pomalowała mi je dwa razy warstwa base. Jak się też potem dowiedziałam przez telefon od właścicielki, rzekomo zostałam poinformowała, o tym że skończył się również odtłuszczacz, w rzeczywistości nie usłyszałam o odtłuszczaczu ani słowa. Zostałam niemalże wygoniona z gabinetu z mokrymi paznokciami. Efektem końcowym były paznokcie z bąbelkami na całej powierzchni, które miały zejść do wieczora, oczywiście nie zeszły. Białe końcówki były zrobione niestarannie i nierówno. Zdecydowanie odradzam!