Bell Capelli Marta Lasota

Sobieskiego 11 lok 2, 15- 013 Białystok

Salon fryzjerski „Bell Capelli” to miejsce, w którym oferujemy swoim klientom profesjonalne usługi i miłą atmosferę. Wystarczy jedna wizyta u Nas by zakochać się w Naszych umiejętnościach jak i przyjaznym podejściu do każdego klienta. Dzięki doświadczeniu i odpowiednim kwalifikacjom sprawiamy, że piękne włosy każdej z Pań podnoszą samoocenę, poprawiają humor i dodają pewności siebie. Zapraszam do umówienia wizyty i odwiedzenia salonu. Znajdą go Państwo na ulicy Sobieskiego 11 w lokalu nr 2 w Białymstoku.

REGULAMIN
1.Godziny,w których można się z nami kontaktować telefonicznie: wtorki i czwartki: 11-19; środy i piątki: 9-17, a także soboty: 8-16.
W dni świąteczne ustawowo wolne od pracy usługi odpłatne są + 100 % od kwoty podanej w cenniku i wymagana jest zaliczka w kwocie 50 % ceny całkowitej.
2. Zakup usługi jest równoznaczny ze złożeniem oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do ich wykonania, poddaje się zabiegom z własnej, nieprzymuszonej woli oraz zapoznaniem się z cennikiem i z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. Podczas rezerwacji wizyty w Naszym salonie należy dokładnie określić czego ma dotyczyć usługa ( konkretny rodzaj koloryzacji bądź strzyżenie ). Każda usługa wymaga innej ilości czasu i w dniu umówionej wizyty może dość do niezrealizowania jej w przypadku zmiany np. strzyżenia na koloryzację lub strzyżenia damskiego na dwa strzyżenia męskie.
3. W razie spóźnienia i nie poinformowania o tym salon zastrzega sobie prawo do odmówienia jej wykonania bądź w przypadku np. koloryzacji usługa odbędzie się bez strzyżenia czy sauny.
4. W przypadku nie odwołania wizyty telefonicznie bądź poprzez system zapisów online dany klient może być poproszony o wpłacanie zadatku na koleją usługę.
5. Reklamacje liczone są do 7 dni od momentu wykonanej usługi w salonie. Tłumaczenie „ bo koleżanka powiedziała” itp. nie jest podstawą do uznania reklamacji (klientka doskonale widzi siebie w lustrze, jeśli nie ma żadnych zastrzeżeń jest to równoznaczne z akceptacją wykonanej usługi).Przy każdej wizycie, na której ma być wykonana konkretniejsza zmiana wizerunku (bez znaczenia czy to koloryzacja czy też strzyżenie) bardzo proszę o przynoszenie ze sobą zdjęć z gazet bądź ściągniętych z internetu. Umożliwi to lepszą komunikację usługodawca-usługobiorca, a także pozwoli na lepsze porozumienie z fryzjerem.
6. Ceny zawarte w naszym cenniku nie są ofertą handlową, mogą ulec zmianie. Salon nie ponosi odpowiedzialności za to, że klient nie zapoznał się z cennikiem salonu i usługami wchodzącymi w zamawiany pakiet usług. W przypadku zmiany cen, Klient będzie informowany o tym przed zabiegiem.
7. Nasze promocje i rabaty nie łączą się.
8. Jeden bon obejmuje tylko jedną osobę. Termin ważności bonów wynosi 3 miesiące..
9. Za przedmioty pozostawione na terenie salonu nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.
10. Ewentualne skargi, wnioski i zażalenia należy kierować wyłącznie na piśmie na adres salonu podany na wizytówce.
11. W związku z ustawą RODO informujemy, że wszelkie dane jakie podajecie nam przy zapisach przechowujemy w bezpieczny sposób, uniemożliwiający dostanie się do osób trzecich. Jednocześnie informujemy, że przekazane nam przez Was dane (imię, nazwisko, numer telefonu) wykorzystujemy wyłącznie do informowania Was smsowo o planowanej wizycie, oraz do kontaktu telefonicznego z Wami gdy jest to niezbędne do realizacji wizyty z jakichkolwiek powodów (konieczność zmiany terminu lub godziny, odwołanie wizyty, przesunięcie itp.

Fryzjerstwo

5.0
50 opinii

Opinie

  • MA
    5.0

    Fryzura rewelacyjna, Marta spełniła moje oczekiwania co do koloru włosów

  • JU
    5.0

    Super

  • MA
    5.0

    Rewelacyjnie jak zwykle. :)

  • HA
    5.0

    Jak zawsze w miłej atmosferze, ścięcie idealne. Super, dziękuję.

  • AG
    5.0

    Jestem baaardzo zadowolona! , ponieważ po ścięciu i stopniowaniu moich długich włosów , w koncu układają się one jak należy, wyglądają na zdrowsze i zadbane. Pani Marto dziękuję z całego serca, w końcu mam swojego fryzjera :)

Zespół

Data
Beata
Data
Marta

Udogodnienia

  • Parking

  • Akceptacja kart płatniczych

  • Dostępne dla niepełnosprawnych

  • Program lojalnościowy

  • System komentarzy

  • Rezerwacja natychmiastowa

Zapisz się na newsletter

Na Twój adres email trafiać będą porady, opisy zabiegów, recenzje kosmetyków oraz najlepsze promocje.