Przejdź do głównej zawartości

anacare

Wielkopolska 2, 62-300 Września (Gabinet jest połączony z Salonem Fryzur Emilia)

Anacare to miejsce, które powstało z zamiłowania do piękna. Powstało z pasji, zainteresowania i chęci upiększania.
Gabinet Anacare stworzyłam z myślą o profesjonalnej, kompleksowej obsłudze moich Klientów. To mój drugi gabinet stworzony w odpowiedzi na potrzeby ludzi. Pierwszy leży w samym sercu Poznania, koło Starego Browaru i to tutaj zdobyłam ponad 10-cio letnie doświadczenie współpracując z klientami i podnosząc nieustannie swoje kompetencje.
Nasz zespół tworzą zaangażowani w swoją pracę ludzie:

Mgr kosmetolog Anna Stolarz
makijażystka

Ukończyłam studia magisterskie na Wydziale Farmaceutycznym na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi. Stawiam na ciągły rozwój i kształcenie. Uczestniczę regularnie w kursach,szkoleniach i warsztatach podnosząc swoje kwalifikacje. Pozwala mi to jak najlepiej wykonywać swoją pracę dbając szczególnie o zadowolenie klienta.
Zajmuję się głównie makijażem okolicznościowym, stylizacją brwi różnymi metodami ( henna, Brow Henna, makijaż permanentny). Ukończyłam szkolenie All about brows w Broadway Beauty u pani Żanety Stanisławskiej i Russian Brows u pani Moniki Ochla. Makijażu uczyla mnie mnie znana wizażystka gwiazd Marta Iwańska-Doktor Makeup, Magdalena Pieczonka, Ewa Gil oraz pan Olaf Tabaczynski mistrz makijażu. Uczestniczyłam w pokazach makijażu Adriana Swiderskiego( pokazy mody) oraz Harrego J (Kontigio). Szczególną uwagę poświęcam zdrowej pięknej skórze. Współpraca z lekarzem dermatologiem i specjalistą medycyny estetycznej, daje mi więcej możliwości, a klient może czuć się bezpieczniej.
Zapraszam do zapoznania się z ofertą zabiegową.










Bezpieczny salon

Ogólne zasady bezpieczeństwa

  • Brak kontaktu między klientami
  • W salonie przebywa tylko jeden klient w czasie wykonywania usługi
  • Płatności bezdotykowe

Sprzęt i pomieszczenia

  • Osobny gabinet dla każdego klienta
  • Dezynfekcja sprzętu po każdym kliencie
  • Dezynfekcja pomieszczenia po każdym kliencie
  • Dezynfekcja recepcji po każdym kliencie

Środki ochrony osobistej przygotowane dla Klienta

  • Płyn do dezynfekcji

Środki ochrony osobistej stosowane przez Pracownika

  • Maseczki jednorazowe
  • Rękawiczki jednorazowe
  • Fartuchy jednorazowe
  • Przyłbice jednorazowe
  • Płyn do dezynfekcji

Udogodnienia

  • Parking

  • Akceptacja kart płatniczych

  • Internet (Wi-Fi)

  • System komentarzy

  • Rezerwacja natychmiastowa